אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
למה לא כדאי לקנות בזול במבצעי Black Friday?

אליעד כהן מציין כי אחד ממנגוני השיווק המרכזיים של מבצעי Black Friday, Cyber Monday, או כל תקופת הנחות אחרת, הוא לגרום לצרכן להרגיש שהוא חוסך כסף על ידי קנייה במחיר מוזל. עם זאת, כשמגיעים לתקופות כאלה, רבים מהאנשים מוצאים את עצמם קונים מוצרים שלא באמת זקוקים להם, רק בגלל תחושת הרווח וההנחה שנדמה שהיא קיימת. במקום לחסוך כסף, הצרכנים פעמים רבות מוציאים יותר על דברים שהם לא צריכים.

ההסבר העמוק טמון בהשוואה בין קנייה במבצע לבין מילוי לוטו. הדרך הבטוחה ביותר להימנע מהפסד בלוטו, לדברי אליעד, היא פשוט לא למלא אותו בכלל. כך, אם תוותר על רכישות מיותרות בתקופות המבצע, תחסוך כסף באופן מובטח, כמו במקרה של אי השתתפות בלוטו.

איך קנייה במבצע גורמת לנו להרגיש ש"עשינו עסקה טובה"?

הסיבה לקנייה מרובה במבצעים היא תחושת הרווח שנוצרת בעקבות ההנחות, תחושה שגורמת לצרכן להרגיש שהוא "דפק את המערכת". אליעד מציין כי אנשים מרגישים "שיש להם יותר כסף", ושיש להם יכולת לרכוש יותר. יש תחושת שפע, אך האשליה היא שבפועל הוצאתם יותר כסף על מוצרים שלא היה בהם צורך אמיתי.

איך ה - FOMO (פחד מהחמצה) משפיע על קניות מיותרות?

פחד להחמיץ הנחה (FOMO) הוא מהגורמים המרכזיים שמובילים אנשים לקנות מוצרים שהם לא באמת צריכים. ברגע שמתעורר פחד "לא להפסיד את ההזדמנות" או את המבצע, הצרכן מוצא את עצמו רוכש יותר ממה שהוא זקוק לו. תחושת ההתמכרות לשופינג וההרגשה הזמנית של "רווח" מוסיפות לרכישות המיותרות.

האם הנחות מבטיחות מוצרים טובים ומחירים משתלמים?

הרבה פעמים הנחות והמבצעים לא ניתנים על מוצרים חדשים או איכותיים, אלא על מוצרים שלא נמכרו במחיר מלא, מוצרים שהתקרבו לסיום תקופת המכירה שלהם, או כאלה שעומדים להפסיד מהתוקף. מדובר בהנחות שנועדו להיפטר מהמלאי ולא בהכרח להיטיב עם הצרכן. אליעד מסביר כי כאשר יש הנחה, פעמים רבות מדובר במצבים שבהם המוכר מנסה להיפטר ממלאי לא נמכר.

איך לחסוך כסף ולהימנע מקניות מיותרות?

לגבי התנהלות צרכנית נבונה, אליעד ממליץ להימנע מהשפעת המבצעים על החלטות הקנייה. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים מחיר הוגן, לא בהכרח במהלך תקופת מבצע. אם המוצר לא נצרך באמת, עדיף להימנע מהרכישה גם אם יש הנחה. כך ניתן לחסוך כסף באופן כללי, שכן רוב האנשים קונים במבצע דברים שלא באמת היו רוכשים בסיטואציה רגילה.

מהם המבצעים שמניעים אותנו לרכוש יותר?

מבצעים כמו "אחד ועוד אחד", "קופוני הנחה" ו"מבצעי מכירות" מפתים את הצרכן לקנות יותר ממה שהוא צריך. לדברי אליעד, מטרת מבצע כזה היא לא להוזיל את המחיר, אלא להגדיל את כמות הרכישות, ולעיתים הצרכן לא באמת צריך את המוצר הנוסף שהוא רוכש במסגרת המבצע.

מה באמת מניע את המוכר להציע הנחות?

המוכר לא עושה הנחות מתוך רצון לספק לצרכן הנחה אמיתית, אלא מתוך רצון להגדיל את מכירותיו. אם הוא לא מצליח למכור את המוצר במחיר מלא, הוא יציע הנחה כדי להמריץ את המכירה. יש לכך יתרונות עבור המוכר, אך הצרכן עלול להרגיש שהוא "דפק את המערכת", בעוד שבפועל הוא קונה מוצר שהוא לא באמת צריך.

איך לא ליפול בפח המבצעים?

כדי להימנע מבזבוז כסף, אליעד ממליץ להימנע מהתמכרות לשופינג על ידי הצבת גבולות תקציביים. אם הצרכן יודע שהוא לא צריך את המוצר, אין סיבה לרכוש אותו גם אם יש הנחה. אם יש מטרה ברורה לרכוש משהו - אז כדאי לקנות אותו במחיר ההוגן ביותר, מבלי להתפתות להנחות ולהצעות שנראות אטרקטיביות מדי.
למה הדרך הכי טובה לחסוך כסף היא לא לקנות בתקופת מבצעים?

כאשר מגיעים Black Friday, Cyber Monday, חג הרווקים הסיני או כל תקופת מבצעים אחרת, נדמה שזאת הזדמנות "לשלם פחות" ולמצוא "הנחות" ו"מבצעים" שונים. בפועל, רבים מנצלים את ההזדמנות כדי לרכוש דברים שלא באמת צריכים, ובכך מוציאים יותר כסף מאשר תכננו. אם מציבים בראש סדר העדיפויות את הרצון לחסוך כסף ולא לבזבז כסף סתם, כדאי להבין שהנחות ומבצעים נועדו בעיקר כדי לגרום לאנשים לקנות יותר, ולאו דווקא כדי לעזור לצרכן להוציא פחות.

איך הדוגמה של הלוטו מבהירה את הטעות שבקניות מיותרות?

ישנה השוואה בין קניות במבצע לבין מילוי לוטו: הדרך הבטוחה ביותר "להרוויח" בלוטו היא פשוט לא למלא אותו מלכתחילה, כי כך חוסכים את העלות ומבטיחים כסף שנשאר בכיס. באותו אופן, אם לא קונים מוצרים רק בגלל שהם בהנחה או במבצע, נחסך מראש סכום כסף משמעותי שבדרך כלל היה מתבזבז. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, שווה לקנות אותו בלי קשר למועד או למבצע. אך אם הקנייה נובעת רק מעצם קיומה של הנחה, יש סיכוי גבוה שהיא מיותרת.

למה מבצעים גורמים לנו להרגיש שאנחנו "דופקים את המערכת"?

כשאנשים קונים בתקופת Black Friday או כל מבצע אחר, נוצרת תחושה כאילו "הכסף שווה יותר". יש סיפוק גדול בידיעה שהמוצר נקנה במחיר נמוך ממחירו המקורי, כאילו הצרכן "הרוויח" על חשבון המוכר. לרבים זה מעניק תחושת שפע, "חגיגת קניות" ואמונה שעשו עסקה טובה. אך בפועל, תחושת הרווח עלולה להיות אשליה, כי מוציאים כסף על דברים שלא באמת רוצים או זקוקים להם.

כיצד גורמת תחושת ההחמצה לרכישות מיותרות?

פחד להחמיץ הנחה (FOMO) הוא גורם משמעותי בקניות בתקופות מבצעים. אנשים חוששים שלא תהיה הזדמנות כזו שוב, ולכן קונים במהירות ובכמויות. לפעמים זה מלווה בריגוש זמני של "התמכרות לשופינג". בהמשך, כשמגלים שחלק מהמוצרים אינם נחוצים או לא באמת רצויים, מתחרטים על הקנייה, אבל הכסף כבר הוצא.

האם הנחה באמת מבטיחה מוצר טוב יותר או מחיר משתלם?

מוכר מעניק הנחה מסיבה אחת עיקרית: לעודד קניה. הוא אינו עושה זאת מתוך רצון כנה לצ'פר את הצרכן. יש מצבים שבהם מוצרים איכותיים נמכרים בהנחה מסיבות לוגיסטיות או שיווקיות, אבל במקרים רבים, הנחות ניתנות על מוצרים שאולי לא נמכרים היטב במחיר מלא, או שקרובים לסוף עונה ופג תוקפם. בדיוק כמו מבצעים בסופרמרקט על מוצרים שאוטוטו יזרקו, כך גם בענפים אחרים - לפעמים "מבצע" הוא דרך להיפטר ממלאי ולצמצם הפסדים.

איך צרכנות חכמה קשורה לשאלה "למה לא לקנות בזול"?

צרכנות חכמה דורשת להבין שהמוכר דואג לאינטרסים שלו, ולא בהכרח לאינטרסים של הקונה. כשצרכן קונה מוצר רק בגלל שמציעים אותו ב - 50% הנחה, הוא עלול לבזבז כסף על דבר שהוא לא צריך. במקום זאת, כדאי להחליט מראש מה באמת נחוץ ולקנות בהתאם ליכולת הכלכלית - בלי תלות במבצעים. התנהלות צרכנית נבונה תכלול בדיקה אמיתית של הצורך במוצר, ולא תתפתה רק למחיר נמוך.

איך לא להיכנס למלכודת המבצעים ולהישאר עם כסף בכיס?

אם אתה בטוח שאתה צריך מוצר מסוים - כדאי לקנות אותו כשאתה מוצא מחיר שנראה לך הוגן, בין אם זו תקופת מבצע או לא. אבל אם אינך באמת זקוק למוצר, עדיף להימנע מרכישה גם אם המחיר אטרקטיבי. כך חוסכים כסף באופן ודאי. במילים אחרות, "אין ארוחות חינם": מבצעים והנחות לא נועדו לדאוג לך אלא לעזור למוכר להגדיל מכירות.

מה חשוב לזכור בנוגע לפיתוי של מבצעי אחד ועוד אחד וקופוני הנחה?

הצעות מסוג "אחד ועוד אחד", "קופוני הנחה" ו"מבצעי מכירות" שונות מתוכננות כדי לשכנע את הצרכן לרכוש יותר יחידות, לעתים בלי צורך ממשי. התנהגות צרכנית כזו גורמת להעלאת סך ההוצאות. אם מטרתך היא באמת לחסוך כסף ולא לבזבז ללא שליטה, שקול היטב אם באמת אתה צריך שתי יחידות מאותו מוצר או שאתה מתפתה רק בגלל ההצעה.

איך זה קשור לשאלה "איך להגדיל מכירות" מהצד של המוכר?

המוכר משיק מבצעים והנחות כדי להגדיל מכירות ולמכור מלאי שלא נמכר במחירו הרגיל. זו אסטרטגיה שיווקית מוכרת, וכמו בכל עסק - "אין ארוחות חינם": ההנחה נועדה להרוויח עוד, גם אם היא נדמית כהפסד זמני. מצד המוכר זה לעתים כדאי, אך מנקודת המבט של הקונה, חשוב לזהות אם זו באמת עסקה משתלמת או רק שיווק אגרסיבי.

איך לעמוד בפיתוי ולהימנע מהתמכרות לשופינג?

התמכרות לשופינג נוצרת בין היתר מההתרגשות, ההנאה והתחושה החיובית שמלווה את המחשבה "דפקתי את המערכת". כדי להימנע מבזבוז, כדאי להציב גבולות תקציב מראש, להכין רשימת קניות מוגדרת, ולשאול את עצמך לפני רכישה: "האם באמת הייתי קונה את זה במחיר מלא?" אם התשובה היא לא - אולי מוטב לוותר גם כשהמחיר "מוזל".
התנהגות צרכנית, איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה, צרכן חכם, איך לזכות בלוטו? איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות, התמכרות שופינג, איך להגדיל מכירות? הנחה על מוצרים, למה נותנים הנחה על מוצר? מבצעי מכירות, קופוני הנחה, אין ארוחות חינם, איך עובדים על צרכנים? צרכנות חכמה, מבצעי אחד ועוד אחד
מצליחנות ובינוניות, איך להצליח יותר מאחרים? מה זה להיות עשיר? כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לא להיות בינוני? איך לא להיות כמו כולם? איך להצליח יותר מכולם? איך להיות יותר טוב מכולם? לוזריות
מצליחנות ובינוניות, איך להצליח יותר מאחרים? מה זה להיות עשיר? כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לא להיות בינוני? איך לא להיות כמו כולם? איך להצליח יותר מכולם? איך להיות יותר טוב מכולם? לוזריות
...שיכולה להיות תוצאה הפוכה - אם אתה עושה משהו שונה, זה יכול להוביל אותך להצלחה רבה, אך גם לכישלון מוחלט. לדוגמה, בשוק ההשקעות, אם כולם קונים מניות כשהבורסה עולה, ואתה משקיע בשורטים (מהמר שהבורסה תרד), ייתכן שתצליח להרוויח בגדול אם הבורסה אכן תרד. אבל אם כולם קונים ואתה מהמר על ירידה, יכול להיות שתפסיד כל מה שהשקעת. מהו ההבדל בין אנשים מצליחים לבין לוזרים? ההבדל בין מצליחנים לבין אנשים רגילים, ולא בהכרח בין מצליחנים ללוזרים, טמון במיקוד על פעולות נכונות...
להפוך חיסרון ליתרון, למצוא את הטוב שברע, להפוך יתרון לחיסרון, ליהנות מכל דבר, חצי הכוס המלאה, חצי הכוס הריקה, משמעות הכסף, חלק 1
להפוך חיסרון ליתרון, למצוא את הטוב שברע, להפוך יתרון לחיסרון, ליהנות מכל דבר, חצי הכוס המלאה, חצי הכוס הריקה, משמעות הכסף, חלק 1
...מה טוב באותו הדבר שהוא תופס כרע. אליעד מדגיש שאנשים רגילים לראות את המציאות בחלוקה של טוב או רע, ובדרך כלל, הם מצליחים לשמוח רק כשהם מתמקדים בדברים הטובים ושוכחים או מדחיקים את הרעים. הוא נותן דוגמה לכך שבן אדם שרוקד ושמח במסיבה, למעשה שוכח באותו רגע את הבעיות והדאגות שלו, אבל לאחר מכן הוא חוזר להתמודד איתן. לעומת זאת, אליעד מציע דרך אחרת לגמרי, שאינה רק להתמקד בחצי הכוס המלאה, אלא ללמוד להסתכל ישירות על חצי הכוס הריקה ולמצוא את הטוב דווקא ברע עצמו...
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
...מדגיש שבתקופה רגילה, כשהעסק פעיל, לעיתים אי אפשר לבצע את כל הדברים האלה בגלל חוסר זמן, אבל בזמן המשבר דווקא ישנה הזדמנות משמעותית לנצל את הזמן ביעילות. הוא מציע גישה שבה העובדים שבדרך כלל עוסקים במכירות יפנו חלק מזמנם לפעילויות שיווקיות, פיתוח מוצרים חדשים או כל פעולה אחרת שתשרת את העסק לטווח הארוך, כדי שהעסק יצא מהמשבר חזק יותר ממה שהוא נכנס אליו. מדוע עסקים רבים נתקלים בבעיה בזמן הקורונה? לדברי אליעד, הבעיה המרכזית של עסקים בתקופת הקורונה היא שהתפיסה...
כסף לא קונה אושר, אבל עדיף לבכות בפרארי, לבכות בלמבורגיני, כסף ואושר, עושר ואושר, האם כסף מביא עושר? להיות שמח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, האם הכסף מביא אושר? מה גורם לאושר? האם כסף קונה אושר? האם כסף יכול לקנות אושר?
כסף לא קונה אושר, אבל עדיף לבכות בפרארי, לבכות בלמבורגיני, כסף ואושר, עושר ואושר, האם כסף מביא עושר? להיות שמח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, האם הכסף מביא אושר? מה גורם לאושר? האם כסף קונה אושר? האם כסף יכול לקנות אושר?
...כשהוא מגלה שהוא עדיין אומלל. אליעד מביא דוגמה ברורה נוספת עם אדם עשיר בעל מסעדה לעומת הומלס. כשההומלס מגיע למסעדה, אפילו אם המלצר ישפוך עליו מים או תה, הוא יקבל זאת יותר בקלות כי הציפייה שלו מראש הייתה נמוכה מאוד. לעומת זאת, האדם העשיר שהוא הבעלים של המסעדה מצפה ליחס טוב, וכשמגיע יחס רע הוא סובל הרבה יותר, דווקא בגלל הציפייה שהייתה לו. כלומר, הסבל של האדם קשור ישירות לפער בין הציפייה לבין המציאות, ולא למצב החומרי שבו הוא נמצא. בהמשך, אליעד מדגיש...
כסף / תשוקה לכסף - מהי מהות התשוקה לכסף? למה באמת האדם אוהב כסף?
...יכעס פחות, בדרך להשיג את הכסף. משום, שהוא מבין, שלכעוס בדרך להשיג את הכסף, זה משיג את התוצאה ההפוכה, מהרצון שבגללו הוא רוצה כסף. והחשוב יותר מכל הוא, שההבנה של האדם את עצמו, מאפשרת לו לנסות לחשוב על פתרונות חלופיים יציבים יותר, יעילים יותר, ועם פחות מאמץ. כי יתכן שבאפשרותו של האדם לעשות כמה פעולות פשוטות, שיגרמו לו לכך שהוא יקבל פטור אפילו חלקי, מהתשוקה לכסף, על ידי זה שהוא ימלא את התשוקות הפנימיות יותר שלו, בצורה יעילה יותר וכולי. ויתכן גם, כי אולי...
פנטזיה של עשירים - לישון בלילה בשקט - איך להירדם בלילה בשקט?
פנטזיה של עשירים - לישון בלילה בשקט - איך להירדם בלילה בשקט?
...לו שום ביטחון פיננסי או אפילו יכולת לדעת מה יאכל בארוחה הבאה. לילד אין את המשאבים והידע שיש לאדם מבוגר, אך גם אין לו חרדות, משום שהוא לא מבדיל בין טוב לרע באופן מוחלט. ילד לא מוטרד ממה יהיה מחר, כי אין לו תודעה מפותחת מספיק כדי לחשוב על זה. ילד לא פוחד שהוריו ימותו, משום שאינו תופס את המשמעות האמיתית של אובדן. ככל שההבחנה בין טוב לרע קטנה יותר, כך השקט הנפשי גדל. המבוגרים, לעומת זאת, יוצרים לעצמם דאגות אינסופיות בגלל האבחנות החדות שלהם בין מה שטוב...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
...ללא התנגדות. מה ההבדל בין מכירות לשיווק על פי אליעד כהן? אליעד מדגיש את ההבדל המרכזי בין מכירות לשיווק בצורה ברורה: מכירה: עוסקת בשכנוע ישיר של הלקוח לקנות, כולל התמודדות עם התנגדויות ושאלות של הלקוח, או ניסיון להסביר מדוע כדאי לו לקנות דווקא ממך. שיווק: מתמקד בלגרום ללקוח להבין בעצמו שיש לך מוצר או שירות טוב שיכול להועיל לו. כלומר, השיווק מביא לכך שהלקוחות כבר מגיעים מראש כשהם משוכנעים בערך של המוצר, ובכך מפחית משמעותית את הצורך לשכנע או להתמודד...
כסף, עושר, איך לרצות כסף? למה לבזבז כסף יגרום לך להתעשר? איך בזבוז כסף יעשה אותך מיליונר? למה לעשות שופינג? למה לצאת לקניות? איך ליצור חשק לכסף? למה אני לא רוצה כסף? כסף ואושר, כסף יעשה אותך מאושר, רצון לכסף, חמדנות, תאוות ממון
כסף, עושר, איך לרצות כסף? למה לבזבז כסף יגרום לך להתעשר? איך בזבוז כסף יעשה אותך מיליונר? למה לעשות שופינג? למה לצאת לקניות? איך ליצור חשק לכסף? למה אני לא רוצה כסף? כסף ואושר, כסף יעשה אותך מאושר, רצון לכסף, חמדנות, תאוות ממון
...מבט נוספת: אדם שאין לו בכלל תשוקה לכסף הוא סוג אחר של נכה. הוא אמנם עשוי להרגיש מאושר כי הוא אינו תלוי בכסף, אך הוא מוגבל בדרך אחרת. הוא אינו יכול להשתתף במשחק החיים, שבו אנשים נהנים מרדיפה אחרי כסף. האדם שלא רוצה כסף, לא מסוגל להבין למה אחרים רודפים אחרי כסף, ולכן גם הוא מוגבל, משום שהוא אינו יכול להשתתף במשחק הזה. מהי השלמות ביחס לרצון לכסף? לפי אליעד כהן, המצב האידיאלי הוא שלמות, שבה אדם יכול לבחור האם לרצות כסף או לא. שלמות זו מאפשרת לאדם להשתתף...
איך להשיג מטרות? איך לעשות כסף גדול? האם להשוות מחירים? טעויות בהשגת מטרות, תעדוף שגוי בהשגת מטרות, למה חשוב לתעדף נכון? איך להצליח לעשות כסף גדול? איך לא להפסיד כסף גדול? הקצאת משאבים בצורה נכונה, חלוקת משאבים, איך לתעדף משאבים? כמות מוגבלת של משאבים, תעדוף משאבים מוגבלים, קביעת סדר עדיפויות, קביעת סולם עדיפות, לקבוע סדר עדיפויות, השוואת מחירים, איך לחסוך כסף? לעשות כסף קטן, לחשוב בגדול, לא לחשוב בקטן, להגדיל ראש, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה
...נניח לדוגמה שאתה צריך לעשות השוואת מחירים של 100 מוצרים. ואתה יודע שאתה יכול לעשות השוואה רק של 10 מוצרים מתוכם ולא של 100. אז איזה מוצרים הכי כדאי לעשות בהם השוואת מחירים? תשובה: במוצרים שבהם אתה חושב שההשוואה שלך, אולי תחסוך לך הכי הרבה כסף. כי המשאבים מוגבלים. ואם תשקיע משאבים בלחסוך שקל 1, אולי זה יבוא על חשבון הריכוז שלך להרוויח 100 שקלים. ולפעמים האדם משקיע המון משאבים, איך לחסוך 100 שח ומפספס הזדמנות להרוויח 100,000 שח. ולא תמיד רואים את זה...
כסף ואושר, אושר בלי כסף, משיכה מינית, חשק מינית, סקס, תאוות ממון, ליקוטי מוהרן ח"א כג, שמירת הברית, אמונה באלוהים, עבודת אלילים, עבודה זרה, ביטחון באלוהים, רצון לכסף, לעשות כסף
כסף ואושר, אושר בלי כסף, משיכה מינית, חשק מינית, סקס, תאוות ממון, ליקוטי מוהרן ח"א כג, שמירת הברית, אמונה באלוהים, עבודת אלילים, עבודה זרה, ביטחון באלוהים, רצון לכסף, לעשות כסף
...להכיר בכך שההרגשה הטובה שהוא מחפש נמצאת בתוכו, באופן פנימי, ללא תלות במשהו חיצוני. הדרך המעשית היא באמצעות תיקון פנימי עמוק (תיקון הברית), שמשמעותו לחוות את הטוב באופן בלתי מותנה, ללא צורך בממון או בתענוגות חיצוניים אחרים. מדוע אליעד טוען שהממון והעושר מקצרים את חיי האדם? אליעד טוען שהעושר והממון, בניגוד לתפיסה הרווחת, דווקא מקצרים את חיי האדם משום שהם מביאים איתם לחץ, דאגות ועצבות רבה. הוא מדגיש שהדאגה והמתח הנפשי הם הגורמים הגדולים ביותר לקיצור...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להצליח בחיים בכל התחומים - הספר על: איך להצליח להתעשר, איך עושים כסף, אושר ועושר, כסף, איך לעשות כסף, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

חיים עם שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להצליח להתעשר, כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אושר ועושר, איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Money.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אימון עסקי, קואצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Money.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 14:15:05 - wesi21