אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד.

כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו כמה הצעות שונות, כאשר חלק מההצעות יהיו פחות טובות ביחס לאחרות. ואז ממילא הלקוח יעדיף דווקא את ההצעה שאנחנו רוצים לכוון אותו אליה, כי הוא יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד.

וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות הבחירה הגרועות שאנחנו נותנים ללקוח, לא יראו אפשרויות גרועות מידי. במובן שחייבים לוודא שלא מציעים ללקוח אפשרויות בחירה, כאשר חלק מאפשרויות הבחירה של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח.

כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו עסקה, גם לא באפשרות אחרת שהיא מושלמת עבורו.

לדוגמה: לא כדאי שניתן ללקוח אפשרות שבה בעיני הלקוח התמחור יהיה גבוה מידי, ברמה שהלקוח לא יבין את התמחור לחלוטין. כי כדאי שבכל מקרה הלקוח יבין איכשהו את התמחור של המוצר. ואם הלקוח יחשוב שהתמחור גבוה מידי בצורה קיצונית, זה עלול לגרום לו לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ברמה שהוא לא ירצה לבצע גם לא עסקה אחרת בתמחור אחר שכן הגיוני לו.

ועכשיו אוסיף כאן לוגיקה איך אפשרי להציע ללקוח אפשרויות גרועות, גם כאלו שיראו לו קיצוניות, אבל עם פחות סיכוי שיגרם נזק לעסקה?

והדרך היא, באמצעות זה שמציגים ללקוח את האפשרות הגרועה, לא כאפשרות ריאלית עבורו, אלא כסיפור על מישהו אחר שכבר בחר באפשרות האחרת, גם אם עבור הלקוח הנוכחי שלנו, האפשרות נראית כגרועה.

לדוגמה: נניח שאנחנו רוצים למכור ללקוח נכס מסוים, במחיר X שנראה לו הגיוני. אפשרי שנציג ללקוח מלאי של נכסים, עם נכס שבעיני הלקוח הוא הרבה יותר טוב ועם תג מחיר הרבה יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את הנכס היקר, כאפשרות בחירה עבורו כרגע, אלא כאפשרות בחירה שהייתה קיימת ושמישהו אחר כבר בחר אותה.

אסביר שוב: אנחנו לא רוצים לומר ללקוח שהוא צריך לבחור בין אפשרויות, שאחת מהן תיראה לו מאוד גרועה ומאוד לא ברורה. כן הגיוני לדוגמה, שהלקוח יבין שכעיקרון היו כאן כל מיני אפשרויות בחירה, כאשר אחת מאפשרויות הבחירה הזו, יכולה לצורך העניין להיות אפשרות של המוצר הכי טוב, ונאמר ללקוח שהמוצר הכי טוב, עולה מחיר מאוד גבוה. אבל נאמר ללקוח שכרגע הוא לא יכול לבחור את האפשרות הזאת, כי מישהו אחר כבר בחר את האפשרות הזאת עבורו.

בלוגיקה הזאת, מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר הכי טוב במחיר הכי גבוה.

ומה אנחנו מרוויחים כאן? אנחנו מרוויחים כאן נקודת עוגן ונקודת ייחוס של הלקוח, שהאפשרות בחירה שיש לו כרגע, היא הרבה יותר טובה עבורו, ביחס לאפשרויות שהיו קיימות עבורו קודם, שאחת מהן נחשבת לגרועה עבורו / לפחות טובה עבורו, אילו הוא היה צריך לבחור אותה.

אסביר שוב, אנחנו לא ניתן ללקוח אפשרות לבחור בפועל, באפשרות שמבחינתו היא גרועה מידי, אבל כן נספר לו שבעבר היתה עוד אפשרות אחרת, שכרגע היא כבר לא זמינה עבורו. ושהוא היה יכול לבחור בה, אילו היא היתה זמינה. אבל כרגע היא לא זמינה. ונאמר לו, שמישהו אחר, החליט שהאפשרות הזאת טובה עבורו.

ויש כאן לוגיקה שקשורה לעניין של שווי השוק של מוצר. שבה אנחנו נותנים ללקוח כמה אפשרויות, כאשר בין כל האפשרויות יש אפשרות יקרה, שהלקוח יכול להאמין שיש מישהו שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר אחר שאנחנו רוצים למכור לו.

אבל החידוד כאן הוא, שאם נאמר ללקוח שיש לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח לחשוב שמוצר אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות היקרה ביותר, כבר לא נמצאת במלאי וכיו"ב. כאשר זה אמור לגרום ללקוח להאמין ששווי השוק של מה שכן במלאי, כן הגיוני בעיניו.

עוד אוסיף, כי גם אם מספרים ללקוח על אפשרות שהייתה קיימת, שבעיניו תיתפש כגרועה וכלא מתאימה, צריכים לשים לב שהיא לא תהיה גרועה מידי, באופן שהוא לא יחשוב שאנחנו רימינו מישהו אחר. דהיינו, גם אם מספרים ללקוח שיש אפשרות אחרת, שמישהו אחר כבר בחר בה, צריכים לשים לב, שהלקוח 1 - יחשוב שהסיפור שלנו אמין ולא בדיוני. 2 - שהלקוח לא יחשוב, שאנחנו רימינו את הלקוח האחר.

ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו.

לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת אפשרויות גרועות, צריכים לוודא שהאפשרויות הגרועות לא גרועות מידי וצריכים להבין איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות.

ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא של שווי שוק של מוצר ועוד.
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
...לא לאהוב את מה שהוא עושה, להרגיש שהוא דופק את הלקוח. ובעיקר, להרגיש יותר תחושת עבודה מאשר הנאה בתהליך המכירה. (שיחות נכנסות = אתה חבר של הלקוח, הוא רוצה ממך משהו שיחות יוצאות = אתה יותר רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית עם הלקוח. אווירה פחות עוינת. איש המכירות מרגיש שהוא עם חברים. מרגיש הרמוניה, רוצה לעשות טוב לאנשים, מרגיש נחמד עם האנשים שסביבתו. מרגיש פחות בעבודה, מרגיש יותר בחברת אנשים שהוא אוהב אותם ורוצה...
שווי השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים
...כי יש לי הצעות רכישה אחרות ב Y, הרי שלגיטימי לבקש ממנו להראות לך את אותן ההצעות האחרות. בניירות ערך לדוגמה, בכל רגע נתון, ניתן לדעת כמה רוצים לקנות וכמה רוצים למכור ובאיזה סכום. וניתן לדעת בוודאות מה מחיר השוק הנוכחי של נייר הערך. כאשר מישהו אומר לך, שמגיע לו X כי שווי השוק שלו הוא X, באפשרותך לבקש לכך הוכחה ולבקש ממנו להראות לך את שווי השוק שלו. ואם מרואיין אומר לך שהציעו לו כפול במקום אחר וכיוב, אתה תמיד יכול גם לומר לו שיש עוד מועמדים אחרים לא...
אין סוף ויחסי, התחברות לאין סוף, כסף אין סופי, לעבור לאין סוף, כל הכסף שבעולם, מהירות אין סופית, תאוות ממון, מעשה מבעל תפילה, שנאת ממון, רצון לכסף, כסף ואושר, עושר רוחני, עושר פנימי
אין סוף ויחסי, התחברות לאין סוף, כסף אין סופי, לעבור לאין סוף, כל הכסף שבעולם, מהירות אין סופית, תאוות ממון, מעשה מבעל תפילה, שנאת ממון, רצון לכסף, כסף ואושר, עושר רוחני, עושר פנימי
...יותר כסף, כך הוא מרגיש שיש לו פחות כסף ביחס לאינסוף. לדוגמה, אם לאדם יש מאה מיליון שקל, לכאורה יש לו הרבה מאוד כסף, אבל בהשוואה לאינסוף כסף, הוא עדיין חש חיסרון גדול מאוד. זאת לעומת אדם שאין לו כמעט כסף בכלל, שדווקא הוא יכול לחוות תחושה שהוא קרוב יותר לאינסוף, כי מבחינתו הכל חסר ואין משמעות לכמות המדויקת של הכסף. כדי להסביר את זה, אליעד מביא דוגמה קיצונית של אדם שיש לו את כל הכסף שבעולם לעומת אדם שיש לו רק מאה שקל. הראשון לכאורה קרוב יותר לתחושת...
NLP, לימוד NLP, אימון אישי, קואצ'ינג, מהו NLP? דמיון מודרך, מה זה NLP? שינוי הרגלים, השגת מטרות, טיפול NLP, שיטת NLP, תת מודע, להיות מאושר, כסף, איך להתעשר? שיטות טיפול
NLP, לימוד NLP, אימון אישי, קואצ'ינג, מהו NLP? דמיון מודרך, מה זה NLP? שינוי הרגלים, השגת מטרות, טיפול NLP, שיטת NLP, תת מודע, להיות מאושר, כסף, איך להתעשר? שיטות טיפול
...העמוק, כפי שנלמד בספרים כמו להיות אלוהים או בתורת רבי נחמן, מעניק כלים שכל שיטת טיפול או העצמה אישית אחרת אינה יכולה לתת באופן מלא. ההבנה של המבנה הפנימי מאפשרת לראות את כל ההיבטים של המחשבה האנושית, מה שהופך את התהליכים של שינוי הרגלים, טיפול בפחדים והשגת מטרות להרבה יותר עמוקים ומדויקים. בנוסף, האדם הופך למטפל טוב יותר כיוון שהוא יכול להבין את הפחדים וההתנגדויות של עצמו ושל אחרים לעומק, ולהשתמש בכלים שיש בידו בצורה הרבה יותר יעילה. מדוע ממשיכים...
כסף ואושר, מתבייש לבקש עודף, מתבייש לקבל עודף, כסף קטן, כסף גדול, לבקש צדקה, הרצון לכסף, תשוקה לכסף, משיכה לכסף, חשיבות הכסף, האם כסף חשוב? עושר ואושר, לרצות כסף, לבזבז כסף
כסף ואושר, מתבייש לבקש עודף, מתבייש לקבל עודף, כסף קטן, כסף גדול, לבקש צדקה, הרצון לכסף, תשוקה לכסף, משיכה לכסף, חשיבות הכסף, האם כסף חשוב? עושר ואושר, לרצות כסף, לבזבז כסף
...חש. ככל שהסכום קטן יותר, כך המבוכה גדלה, משום שככל שאתה מתעקש על סכום קטן יותר, אתה מודה יותר בכך שאתה חסר את הסכום הקטן הזה. לעומת זאת, אם היית קונה מוצר באלף שקלים, כנראה שלא היית מרגיש אי - נעימות לבקש עשרה שקלים עודף. ככל שהכסף קטן יותר, תחושת החיסרון שהבקשה יוצרת גדולה יותר. האם יש משמעות אמיתית לכסף קטן כמו עשר אגורות? אליעד כהן מבהיר כי ישנם אנשים שחושבים שכסף קטן, כמו אגורות, הוא חסר משמעות, בעוד אחרים מתייחסים אליו ברצינות רבה. הוא נותן...
קריירה, עבודה, פנסיה, כסף, פחדים, חרדות, הומלס, סיפוק בעבודה, עבודה טובה, לרצות את הכל כאלוהים בזמן אמת
קריירה, עבודה, פנסיה, כסף, פחדים, חרדות, הומלס, סיפוק בעבודה, עבודה טובה, לרצות את הכל כאלוהים בזמן אמת
...תלות בו. ההסבר של אליעד הוא שבעצם כל הפחדים הנוגעים לכסף או לעבודה הם תוצאה של גישה מוטעית או של פחד ממה שעשוי לקרות בעתיד. הגישה הנכונה היא לא לפחד מהמצב, אלא להבין שאתה יכול להתמודד עם כל מצב שיקרה בעתיד, גם אם לא תהיה לך יציבות כלכלית. מהו הסוד להרגיש שלם בחיים? לאחר מכן, אליעד מעמיק בהסבר נוסף על איך להיות שלם עם עצמך. הוא טוען שכשאתה מבין שאתה האלוהים של חוויותיך, אתה לא מפחד משום דבר. כל דבר שיקרה, בין אם טוב ובין אם רע, הוא חלק מהחיים ואין...
קריירה, מי עובד הכי קשה? מה המקצוע הכי קשה בעולם? מה המקצוע הכי קל בעולם? מה המקצוע הכי משתלם? לקנא במקצוע של אחרים, הדשא של השכן, המקצוע שלי הכי קשה, התפקיד הכי קשה, העבודה הכי קשה, העבודה הכי קלה, לעשות כסף בקלות
קריירה, מי עובד הכי קשה? מה המקצוע הכי קשה בעולם? מה המקצוע הכי קל בעולם? מה המקצוע הכי משתלם? לקנא במקצוע של אחרים, הדשא של השכן, המקצוע שלי הכי קשה, התפקיד הכי קשה, העבודה הכי קשה, העבודה הכי קלה, לעשות כסף בקלות
...שהמקצוע שלהם קשה יותר מאחרים? בתוכן מודגש הרעיון שרבים נוטים לחשוב שהמקצוע שלהם הוא הקשה ביותר, או שלא מתגמל כמו מקצועות אחרים. יש הטוענים, לדוגמה, שאם הם מורים, אז בהשוואה למקצועות כמו טייס או עורך דין, העבודה שלהם קשה יותר או דורשת יותר מאמץ. לא כולם מגיעים לטענה שזה קשה יותר מכל מקצוע בעולם, אבל הם מאמינים שהוא קשה יותר לעומת אפשרויות אחרות בשוק העבודה. מה קורה כשאומרים אז לך לעבוד במקצוע השני? הטענה המרכזית היא שאם באמת אדם משוכנע שמקצוע מסוים...
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
...עבורם באמצעות המשכורת החודשית. זהו שינוי מחשבתי משמעותי, כי במבט כזה, מערכת יחסי עבודה אינה מוגדרת כעבודה למישהו אלא כמתן שירותים למישהו, מה שיכול להוביל להבנה יותר רציונלית על הצורך של כל אחד במערכת. איך זה משנה את התפיסה? כאשר אתה מבין שיחסי העבודה הם למעשה מערכת של ספק - לקוח, התפיסה משתנה באופן מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד: שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח...
עושר וכסף, 2 סוגים של עושר כספי, מה זה עשיר? מה זה עושר כספי? מישהו שלא חסר לו כסף, מישהו שיש לו הרבה כסף, איך להיות עשיר? האם אני עשיר? האם מישהו עשיר? איך לעשות כסף? אנשים עשירים, עושר ואושר, עושר או אושר, כסף ואושר, שמח בחלקו
...פנימית. מה כדאי לך לעשות כדי להיות באמת עשיר? המסקנה שאליעד מציע לחשוב עליה היא שעליך לשאוף לעושר אמיתי, כלומר, מצב שבו אינך תלוי בכסף בשביל להיות מאושר. עושר אמיתי מתבטא בכך שכסף לא יכול לשנות משמעותית את האושר שלך. אם תגיע למצב שבו תוספת של עוד כסף לא תהפוך אותך להרבה יותר מאושר, תדע שאתה באמת עשיר. מה זה עושר אמיתי? איך להיות מאושר בלי תלות בכסף? האם עושר מביא אושר? איך לעשות כסף בלי להרגיש חוסר? מה ההבדל בין עושר לאושר? האם אפשר להיות עשיר בלי...
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
...לשפר את מה שכבר קיים, ולא למהר ולהוסיף רעיונות חדשים שעלולים להוביל להפסדים מיותרים. ניתוח מסודר ויסודי של השאלה איך לעשות יותר כסף? הוא המפתח להצלחה עסקית אמיתית ויציבה. איך עושים יותר כסף? איך לנתח בעיה עסקית? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור במחיר גבוה יותר? איך מרוויחים כסף בעסקים? איך עושים יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? במהלך ההרצאה, נגע אליעד כהן בשאלות מרכזיות העוסקות כיצד עושים יותר כסף, כיצד יש לגשת לשאלות מהותיות בתחום הכלכלה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להצליח בחיים בכל התחומים - הספר על: אושר ועושר, כסף, איך לעשות כסף, איך להצליח להתעשר, איך עושים כסף, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

חיים עם שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לעשות כסף, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לעשות כסף, האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Money.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ עסקי, קואצ'ר, קאוצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Money.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0723 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 08:11:06 - wesi21