אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים.

אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון:

מחיר השוק

- דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים.

יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים

- שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים?

מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך

- חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך במחיר X. דהיינו, נניח שתבקש על המוצר מחיר X, כמה כסף יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר הזה במחיר X? ונניח שתבקש על המוצר 2X, כמה יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך ב 2X? היכן ישאר לך בסופו של דבר יותר רווח? יתכן, שהעלות שלך לשווק ולמכור את המוצר בשקל אחד יותר, היא גדולה יותר מאשר אותו השקל שאולי אתה יכול לקבל על המוצר. במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה?

האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו

- מי המוצרים המתחרים שלך המוצר שלך? בכמה הם מוכרים את המוצר שלהם? מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך? מה הלקוח שלך חושב שהאלטרנטיבות שלו?

והאלטרנטיבות של הלקוח, הן לא רק המוצרים שמתחרים במוצר שלך באופן ישיר, אלא גם כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך, לכסף שלו. דהיינו, נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו.

האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך

- דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי בזמן הזה, אתה תעדיף למכור מוצר אחר ב 20X או למכור מוצר אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?!

במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (ע"ע: עלות אלטרנטיבית).

העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך

- דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא יחסוך עוד 1 ש"ח, לשם כך הוא צריך להשקיע הרבה משאבים, שהם יותר גדולים מהעלות שלו לשלם לך יותר כסף.

לדוגמה העלאת שכר דירה. דהיינו, בעל דירה שמעלה את מחיר שכר הדירה, כי העלות של השוכר לעבור דירה, יותר גדולה מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך.

עלות ייצור

- עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיו"ב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 ש"ח ותמכור אותו ב 90 ש"ח הרי שהפסדת כסף וכולי.

וכאן יש כל מיני היבטים, יש את העניין של איך לחשב את עלות הייצור שלך? לדוגמה, האם לחשב דרך עלות חומרי הגלם? האם ואיך לחשב את התקורות (עלויות קבועות) שלך, ביחס לכל אחת מהיחידות שאתה מייצר. לדוגמה, את שכירות המשרד שלך, איך לחלק אותה ביחס לכמות היחידות שאתה מוכר. ואיך לחשב את עלות ההוצאות הקבועות השנתיות שלך, גם בתקופות שבהן אולי יש לך פחות עבודה, האם בעצם עלות הייצור שלך משתנה מחודש לחודש? או שהגיוני לקחת את כל ההוצאות הקבועות שלך של כל השנה ולחלק אותן, על כל היחידות שאתה מייצר כל השנה? במילים אחרות, איך לחלק את ההוצאות הקבועות והתקורות שלך, על פני כל היחידות שאתה מייצר?

והאם ואיך לחשב את העלות לייצר את יחידת הייצור הראשונה או את יחידת הייצור האחרונה? כי יכול להיות שהעלות שלך לייצר יחידת ייצור, היא עלות שולית יורדת או עלות שולית עולה, דהיינו, יכול להיות שהעלות שלך לייצר את היחידה הראשונה הוא X, והעלות שלך לייצר מתחילה לרדת ככל שאתה מייצר יותר יחידות. ויכול להיות שאחרי נניח 100 יחידות, עלות הייצור שלך עולה, כי אתה לדוגמה צריך לגייס עוד עובד וכיו"ב. בקיצור, צריך לדעת איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי.

וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אא"כ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע וביקוש של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות.

בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו.

תזרים כספי

- דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד עוד יותר במקום אחר? או שתהיה מוכן להפסיד בעסקה מסוימת, כדי לעשות עם הכסף משהו אחר ולהרוויח יותר במקום אחר? וזה גם בהתאם לתוכנית העסקית של העסק שלך ולתוכנית של התזרים העסקי שלך, מתי אתה מתכנן להחזיר את הכסף על ההשקעה שלך ועוד.

הוצאות מימון

- יש גם שיקול של עלויות מימון, דהיינו, כמה עולה לך הכסף במקום אחר. לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק.

השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור ללקוחות אחרים, ביותר או בפחות כסף. כי לפעמים כאשר אתה מוכר ללקוח מוצר במחיר כלשהו, זה ישפיע גם על לקוחות אחרים שלך, כי אולי הם חשופים למחיר האחרון שסגרת את העסקה האחרונה.

השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור לאותו לקוח בפעם אחרת בסכום אחר. כי המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת שלך למכור לו בעתיד ביותר יקר. או לדוגמה, אם תיתן לו כרגע הנחה, זה עשוי לגרום לו להתלונן על למה פעם מכרת לו את אותו המוצר או מוצר דומה, בהרבה יותר יקר. ואולי אם כרגע תעלה לו את המחיר, אולי זה יעזור לך למכור לו בעתיד במחיר יותר זול שאתה רוצה למכור לו.

במילים אחרות, קיימת השפעה בין כמה כסף שתבקש מהלקוח כרגע, לבין כמה כסף שתוכל לבקש ממנו בעתיד, על עסקאות אחרות. וגם על איך הלקוח יגיב לכך שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה.

השפעה על מכירת מוצרים אחרים

- איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה...
תפיסה עצמית, תפיסת העצמי ביחס לאחרים, תפיסה עצמית ביחס לאידיאל העצמי, הערכה עצמית, איך אתה תופס את עצמך? תפיסה עצמית ביחס לעצמך, תפיסה עצמית ביחס לאחרים, האשמה עצמית, עשיר שמח בחלקו, מרגיש לא שווה, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי
תפיסה עצמית, תפיסת העצמי ביחס לאחרים, תפיסה עצמית ביחס לאידיאל העצמי, הערכה עצמית, איך אתה תופס את עצמך? תפיסה עצמית ביחס לעצמך, תפיסה עצמית ביחס לאחרים, האשמה עצמית, עשיר שמח בחלקו, מרגיש לא שווה, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי
...אינו מספיק טוב ואפילו להגדיר את עצמו כגרוע באותם תחומים. לדוגמה, בחורה עשויה להיות יפה משמעותית מרוב הבחורות סביבה, אך עדיין לחוות את עצמה כמכוערת. דוגמה נוספת היא של אדם עשיר שיש לו יותר כסף מכל תושבי עירו, אך עדיין מרגיש שאין לו מספיק כסף. נשאלת השאלה, איך נוצר מצב כזה? האם ההשוואה לאחרים יוצרת הערכה עצמית נמוכה? אליעד כהן מסביר שהתפיסה העצמית של האדם מושפעת משני סוגים של השוואות: השוואה לאחרים והשוואה לעצמו, או יותר נכון - השוואה לאידיאל העצמי...
שליטה עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות
שליטה עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות
...הוא עובד בכלל. במצב הזה הוא חווה שקט נפשי מוחלט, כי אין שום חשיבות לשום דבר באופן מוחלט. עם זאת, אליעד מדגיש שרבים מבינים זאת רק באופן חלקי. הם יודעים תיאורטית שהכל שווה, אבל רגשית הם עדיין לא חווים זאת עד הסוף. אליעד מדגים זאת באמצעות מטאפורה של ניתוח שבו האדם מורדם חלקית: רוב הגוף רדום, אך חלק קטן עדיין מרגיש כאב. כך האדם יכול להיות ברובו במצב של לא משנה, אך עדיין יישאר אצלו סבל מסוים בשל אי ההבנה המלאה. מה ההבדל בין להגדיל ראש לבין להקטין ראש...
איך לאהוב את מה שיש? כוחו של הרגע הזה, למה קשה להעריך את מה שיש? איך להעריך את מה שיש לנו? איזהו עשיר השמח בחלקו, איזהו מאושר השמח בחלקו, איך לשמוח בחלקך? איך לשמוח במה שיש? להיות שמח בחלקי
איך לאהוב את מה שיש? כוחו של הרגע הזה, למה קשה להעריך את מה שיש? איך להעריך את מה שיש לנו? איזהו עשיר השמח בחלקו, איזהו מאושר השמח בחלקו, איך לשמוח בחלקך? איך לשמוח במה שיש? להיות שמח בחלקי
...רעיון סופרמן - כשהיינו ילדים, רצינו להיות גיבורי על וסבלנו מאוד כשלא יכולנו לממש זאת. עם השנים התרגלנו לכך שזה לא אפשרי ולא סבלנו מכך. אבל אם היום יתנו לנו להיות סופרמן לשבוע ואחר כך ייקחו לנו את זה, הסבל שלנו יהיה עצום. כלומר, הערכה יתרה יוצרת גם פחד וחרדה גדולים מאובדן. מה החיסרון שבשיטת ההשוואה כדי להעריך את מה שיש? אליעד מתייחס לשיטת ההשוואה, שבה אנשים מנסים להעריך את מה שיש להם על ידי השוואה למצב גרוע יותר. לדוגמה, להעריך את הראייה על ידי השוואה...
הספר להיות אלוהים - כסף חנופה - הרחמנות הגדולה ביותר, על העניים הגדולים ביותר - בושה של כסף, מה חושבים עליך
הספר להיות אלוהים - כסף חנופה - הרחמנות הגדולה ביותר, על העניים הגדולים ביותר - בושה של כסף, מה חושבים עליך
...הוא הופך לעבד של הרצונות שלו ולתוצאות החיצוניות, ובכך הוא מבזה את עצמו. הסיפור שאליעד מביא מהבעל תפילה של רבי נחמן מתאר אנשים שהבינו לפתע כמה כסף יש להם, והרגישו כל כך בושה שהם זרקו את הכסף שלהם לרחוב. המסר הוא שאדם צריך להגיע למצב שבו מבחינתו, הכסף הוא חסר משמעות. לא הכסף עצמו רע, אלא התלות של האדם בכסף היא המבישה, כי היא מצביעה על כך שהאדם שכח מי הוא באמת. איך אדם יכול להשתחרר מהחנופה ומהתלות בדעות של אחרים? הדרך שאליעד מציע כדי להשתחרר מהתלות...
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה
דיון שכר, הכנה לראיון עבודה, איך לקבל העלאה בשכר? כמה כסף לבקש? איך לקבל יותר כסף? איך להוציא יותר כסף? היצע וביקוש, כמה שכר אני יכול לקבל? כמה כסף אני שווה? כמה כסף מגיע לי? לחפש עבודה, העלאה במשכורת, טיפים לראיון עבודה
...בטוח שכדאי לו להשקיע סכום גדול בעובד זה. אם הוא היה בטוח לחלוטין בערך של העובד, אולי הוא היה מפטר אחרים ומגייס אותו במקום, כי היה בטוח שיקבל תועלת גדולה יותר. ש: איך העובד יכול להשפיע על סכום השכר שלו? ת: אם הוא יעמיד את עצמו במצב שבו יש לו המון הצעות או שמיומנויותיו יוצאות דופן, המעסיק ירצה לשלם לו יותר כדי לא לאבד אותו למתחרים. בנוסף, אפשר לנהל משא ומתן חכם, שבו מבטיחים עלייה בשכר לאחר תקופת הסתגלות, או בהתאם למבחן ביצועים ברור. כיצד לסכם את הרעיונות...
חרדות, פחדים, מחשבות טורדניות, פוביות, קריירה, עבודה, כסף, פחד להשתגע, שאיפות בחיים, להתקדם בחיים, להרוויח כסף
חרדות, פחדים, מחשבות טורדניות, פוביות, קריירה, עבודה, כסף, פחד להשתגע, שאיפות בחיים, להתקדם בחיים, להרוויח כסף
...בגלל הפחד מרעב ומוות. אדם מביא ילדים לעולם כי הוא מפחד למות לבד. אליעד מבהיר שאם לא היו לנו פחדים בכלל, לא היה לנו מניע לפעולה. הוא משתמש בדוגמה קיצונית: אם לא היינו מפחדים למות מצמא, לא היינו אפילו שותים מים. הוא שואל את המאזין מה היה עושה אם היה חי ללא פחד בכלל, ומראה שהמאזין עצמו מתקשה לדמיין סיטואציה כזו, כיוון שהפעולות הכי בסיסיות שלו תלויות בפחד. למה אנשים מפחדים להקים עסק? אליעד מתייחס לפחד ספציפי - הפחד להקים עסק. הוא שואל את המאזין למה הוא...
רצוא ושוב, רשימו, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לשמור כסף, ביטול לאין סוף, עבודת השם, צדיק אמיתי, להתבטל לאין סוף, להיכלל באין סוף, כסף ואושר, לחיות את הרגע
רצוא ושוב, רשימו, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לשמור כסף, ביטול לאין סוף, עבודת השם, צדיק אמיתי, להתבטל לאין סוף, להיכלל באין סוף, כסף ואושר, לחיות את הרגע
...למצב מנוגד (רצוא ושוב), נשאר אצלו רושם או רשימו של המצב הקודם. לדוגמה, אם אדם נמצא במצב של שלמות ואחדות ואז חוזר לחיי היום יום המלאים בקשיים ופחדים, נשאר בתוכו רשימו של אותו מצב של שלמות ואחדות. הרושם הזה מאפשר לו לזכור שיש מציאות גבוהה יותר, גם כשהוא כבר לא נמצא שם בפועל. אליעד מוסיף דוגמה: אם אדם קם בבוקר לעבודה ואומר לעצמו הלוואי שלא אצטרך ללכת לעבוד, ואז כשהוא מתווכח עם לקוח יש לו רושם (רשימו) של אותו רצון שלא היה לו כסף, וזה מקזז עבורו את התסכול...
רצון לסבול, איך לא לשקר בלי להתאמץ בכלל, לשנוא את הדרך אל המטרה, לשנוא כסף, השטן שאתה
רצון לסבול, איך לא לשקר בלי להתאמץ בכלל, לשנוא את הדרך אל המטרה, לשנוא כסף, השטן שאתה
...איך לא לשקר בלי להתאמץ בכלל, לשנוא את הדרך אל המטרה, לשנוא כסף, השטן שאתה למה האדם סובל, והאם הוא באמת רוצה להפסיק לסבול? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו מדוע האדם סובל, מדוע נדמה לאדם שהוא לא רוצה לסבול, אך בפועל הוא בוחר להמשיך ולסבול שוב ושוב. לפי אליעד, הסיבה האמיתית שהאדם סובל היא כי הוא לא באמת רוצה להפסיק לסבול. האדם משלה את עצמו שהוא רוצה לא לסבול, אבל אם באמת היה רוצה להפסיק לסבול, הוא היה פועל מיד, ללא דחיות וללא תירוצים. אליעד מדגים זאת באמצעות...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
...במצב בו הם תמיד רוצים יותר, כדי לשמור על המוטיבציה שלהם. מצד שני, העובד סובל, כי הוא אף פעם לא מסופק לגמרי. מה המשמעות של להכיר את הבעיות מקרוב? אליעד מציע פתרון לארגונים ואנשים: אם אתה רוצה לפתור בעיות - תרד לעומק הבעיה. תחקור אותה מקרוב, אל תישאר ברמת התיאוריה. רק דרך הכרות מעמיקה עם כל הפרטים, האדם יוכל באמת להבין מה מתרחש ולפתור את הבעיות שלו. מדוע להיות מלך זו אחריות כבדה יותר? כשאתה מלך ויש לך תחושת בעלות, אתה לא יכול להתעלם מבעיות, כי הן באחריותך...
התמכרות למוטיבציה מהירה, תזונה נפשית, תזונה רוחנית, מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, מנטורים לכסף, תאמין בעצמך, תאמין באלוהים, אמונה עצמית, התמכרות לסוכר, התמכרות לסמים, התמכרות למתוק, מים מים, תאוות, המרדף אחרי ההצלחה
התמכרות למוטיבציה מהירה, תזונה נפשית, תזונה רוחנית, מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, מנטורים לכסף, תאמין בעצמך, תאמין באלוהים, אמונה עצמית, התמכרות לסוכר, התמכרות לסמים, התמכרות למתוק, מים מים, תאוות, המרדף אחרי ההצלחה
...מהנים לאכילה אך יוצרים תחושת שובע לאורך זמן ומחזקים את הבריאות. מדוע כדאי להימנע מתובנות שגורמות להרגשה טובה במהירות? כמו באכילה, גם בעולם המחשבה והתובנות קיימים רעיונות שמספקים היי רגשי מהיר וזמני, דומה להשפעה של סוכר או סמים. אליעד כהן נותן דוגמאות של אמונות מוטיבציה נפוצות כגון תאמין בעצמך, תאמין באלוהים, או תמצא זוגיות ואז תהיה מאושר. לדבריו, אמונות כאלה מעניקות אנרגיה מיידית ועוצמתית, אך למעשה הן גורמות לתלות נפשית קשה, חרדות, פחדים, ולתחושת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להצליח בחיים בכל התחומים - הספר על: איך לעשות כסף, אושר ועושר, איך להצליח להתעשר, איך עושים כסף, כסף, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

חיים עם שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להצליח להתעשר, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: כסף, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Money.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, אימון לכסף, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Money.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1489 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 01:45:42 - wesi21